.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از هزار اثر به جشنواره رسانه ای آیات آثار ارسال شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از هزار اثر به جشنواره رسانه ای آیات آثار ارسال شد
به گزارش شمال نیوز، احدجاودانی اظهار کرد: جشنواره ملی آیات با موضوع «رسانه، قرآن و عترت» از سوی معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر مازندران و بسیج رسانه در اردیبهشت ٩٦ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روزنامه نگاران عضو اصلی خانه مطبوعات یا افراد دارای رابطه بیمه ای با یکی از رسانه ها و یا افراد دارای کارت حرفه ای روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تاکنون هزار و 72 اثر به دبیرخانه این جشنواره مستقر در سازمان بسیج رسانه مازندران ارسال کردند، یادآورشد: بیست و پنجم اسفندماه آخرین فرصت برای شرکت در این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ترویج فرهنگ غنی قرآن و عترت، آیین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دینی در جلوگیری از چالش های اجتماعی، آسیب های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی مانند نماز، روزه داری، خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی، اسلامی را از جمله محورهای جشنواره ملی آیات اعلام کرد.

جاودانی با بیان اینکه اندیشه‌های امام و رهبری، اخلاق قرآنی در حوزه فردی و اجتماعی، نقش باور های دینی در تحکیم خانواده، اقتصاد مقاومتی دیگر محورهای این جشنواره معین شده، گفت: آثار این جشنواره در بخش های مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور و مصاحبه، داوری می‌شود.

وی با بیان اینکه هر متقاضی تنها می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد، یادآورشد: آثاری که در فاصله زمانی ۲۵ دی ۹۴ تا ۲۵ دی ۹۵ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منتشر شده، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات «رسانه ، قرآن و عترت» به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکیj.ayat.mazandaran@gmail.com  ارسال کنند./ایسنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.